Klädångest

Istället för att som vanligt ätar nudlar när jag är hungrig så gjorde jag en riktig måltid istället. Det var sååååå gott! Först så gjorde jag en äggröra med tomater och gräslök i. Sen stekte jag en laxfilé och gjorde pommes till. Det var gott. Fast jag tycker att allt man gör själv har en tendens att alltid bli gott? Egot blir större än själva smaken i verkligheten. Men nu var det ju bara jag som åt det så då spelar det absolut ingen roll.
Nu är jag mätt och belåten och redo att ta mig an min garderob. Även fast det är för mig bara ångest. Min garderob!! Vad ska man ha med sig och inte ha med sig? Hur ska jag kunna lämna saker hemma i ETT ÅR? Ska man ha med sig träningsskor? Ska man ha med sig sommarkläder även då det inte är aktuellt när man anländer?

Min hjärna har klädångest..

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag skulle rekommendera (även om jag inte åkt som aupair än) att ta med rätt så lite. Du kommer förmodligen handla sjukt mycket där borta som dom flesta andra aupairerna, och det blir svårt att få med sig allt hem sen :-P

2008-09-19 @ 13:44:15
URL: http://popstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0