Jag har tappat räkningen!?

Jag vet inte hur många dagar det är kvar. Men cirkus 20 kan jag gissa.. Har helt tappat räkningen och just nu är min hjärna inte så glad på matematik.
Igår jobbade jag på golfklubben där det var mycket folk. Alla ser dock likadana ut. Lyle&Scott tröjor med en piké under. Till och med barnen såg ut så. Fick raca lite med golfbilen, det var kul!!
Efter jobbet så åkte jag direkt hem till sandra och vi käkade middag och godis och gjorde i ordning oss. Efter en lååång väntan på kim så åkte vi till ropsten där det väntade en taxi på oss. En flummig taxiresa senare var vi framme vid Johns hus, och WOW. Han bor ensam i en villa på lidingö med pool! Och det är ingen ful och liten villa. Allt var hightech och han hade tom överbevakningskameror (?)
De hade köpt middag till oss, även då jag och sandra hade ätit. Blev grekiskt och det var huur gott som helst! Massa vin senare så flängde vi iväg i en sjungandes taxiresa till village.
Där blev det champagne till min missnöjdhet. Dock så tog jag det ytterst lugnt med drickat. Malin och Matilda kom senare och joinade oss. Sjukt bra drag var det iaf igår!! Däremot så kan jag ju säga att jag misslyckades IGEN med min posning framför kameran... Kan inte jag bara inse att jag är hopplös och ofotogenisk?

Måste lägga mig och kolla på tv nu, inte mycket krafter kvar i min arma kropp.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Erika

När jag ska till Stockholm om typ en och en halv vecka så ska en kompis med mig så jag tänkte höra med dig vilka uteställen som är roliga att gå till på en frekväll?? Åldersgränsen måste ju osså vara 18år eller ett ställe där de är schyssta och släpper in ändå. Btw, jag är nog den som är minst fotogenisk, jag slår alla:P

2008-09-14 @ 22:52:21
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0