Högst upp på min att köpa lista i USA

Jag har hittat min nya soulmate. Förklädd i en snärt liten elektronisk pryl. Nämligen Ipods nya Nano! Finns i 9 färger och jag blev helt kär i denna!!
iPod nano (purple)

Älskar lila så jag tror jag och min nya kärlek kommer ha ett roligt år i USA när vi väl hittar varandra där. VILL HA NU!!

Idag så gick jag upp tidigt i tro om att jag skulle till optikern kl 12.30. Men icke, då var det visst 15.30! Som tur är kom jag på det direkt efter att jag hade gått upp, så jag blev bara glad att jag hade en massa tid på mig att göra roliga saker på. Som att ta en lååång dusch med hårinpackning och bästaste peelingen. Och som att läsa tidningen ordentligt till frukosten. Och som att göra en lista över saker man måste ha med sig till usa om man ska vara borta i ett år.
Kom bara fram till två saker:
-PIN och PUK koderna till mobilen.
-Cd-skivor till datorn och viktiga papper ifall något skulle hända.

Tänker jag endast i tekniska banor idag? Tror faktiskt det.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev oxå förälskad i den lila när jag såg dom, sjukt snygg färg!

2008-09-15 @ 19:59:04
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0