Gossip Girl

Vill se det nya avsnittet av gossip girl nu!! Jag drömde inatt att jag var bästa vän med blair och att hon var psykiskt rubbad så människor fick inte ta på henne för hon fick ryck då. Så vi, så bra vän som jag är, anmälde oss till någon slags kampsportskurs (?) där hon lärde sig att bli spottad på. Sen var hon botad..

Ibland undrar jag vad som försiggår (ibland ser ord jättekonstiga ut och just nu ser det där ordet stört ut. men det är rättstavat..) i min hjärna..

Men vill se nya avsnitt av gossip girl.. Tänk att i usa kommer det inte vara ett problem längre! Förstår ni vad härligt!? Slippa leta runt på internet efter dåligt steamade avsnitt.


Jag vill till NY nu.
PUSS (eller xoxo som de så flitigt använder sig av i staterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0