Glader

Sitter och kollar på Top Model och jag är såååå excited att åka!! Har kollat på flygbolaget vi åker med, och vad jag har sett så får man bara ta med ett handbagage = datorn får ligga i handbaggaget... Vilket är segt, men jaja! Sen är det 2x23 kilo som gäller för väskorna, och sen blev det lite konstigt när de skrev hur stora de fick vara. Det stod typ: 158 för första och första plus andra = 178? Konstigt...
Sen så checkade jag in flygen lite också, och filmerna som ska gå. Och på något flygplan har de SATC filmen! AAAH hoppas hoppas hoppas att vi åker med det flygplanet. Då dör jag av glädje. BTW så släpptes dvdn i USA idag. Till Sverige kommer den den 30/11. Jag säger bara till alla som stannar i Sverige: HA HA

Full fokus på Top Model nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, kan du inte maila mig om vart du hittade informationen om flygplanen och flygbolaget? :)

2008-09-24 @ 08:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0