Från Arboga

Skriver från ett internetlöst Arboga, så det här är alltså "gammalt" och betyder att jag är hemma i stockholm igen. Är hos mormor i Arboga, ligger vid Västerås.
Och jag var med om det roligaste igår på väg hem från Retro. Vid Alvik så var det en kvinna och en man i femtioårsåldern som gick på och satte sig bakom oss. De var väääldigt fulla och den där kvinnan var helt grov.
Ungefär såhär var samtalet:

Kvinna: Jaha så du har en fru?
Man: Ja, och två barn. 17 och 19, pojkar.
Kvinna: Ja jag gillar pojkar jag.
Man: Mjaaa
Kvinna: Så vart är frugan nu?
Man: Hon är i Grekland med en polare.
Kvinna: Jasså! Vad tror du de gör där då? Är du orolig?
Man: Nej jag törs inte tänka på det.
Kvinna: Nej man ska inte vara otrogen.
Man: Men vi har varsin vecka. Jag åker på fotbollsresa. I år var vi på EM.
Kvinna: Åhå, och du var trogen?
Man (tyst en lång stund): Nja men det var nära. Jag var ju stupfull varje dag. Massa sprit och en massa fina brudar. Kvinna: Nej men precis, vad ska man göra då!! Själv så har jag tre killar. Två som är bra. En som man kan gå till om man gillar riktigt hårt sex. Liksom rått och hårt sex.
Man: Har du en täckjacka på dig!?

Haha samtalet slutade inte heller här. Jag, Danne och Linn skrattade så diskret vi kunde. Men det var verkligen sjukt roligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0