flyguppgifter i slutet på veckan!

Fick tillbaka ett mail från hon bruden som håller i flygsakerna. Hon sa att hon inte kunde ge ut någon information just nu eftersom de fortfarande höll på att boka. Hon trodde däremot att jag, eller vi, skulle få informationen i slutet på veckan! Så förhoppningsvis vet vi alla mer då! nice nice.

Imorgon ska jag hem till kims nya lägenhet. Pratade med henne nu och hon, hennes mamma och ado var där nu och inredde. Dock tackade jag nej att åka dit nu för då skulle det bli så himla sent. Men imorgon så får jag se hennes nya lägenhet! Enligt ado har hon stockholms finaste utsikt, men det tror jag inte riktigt på.. Får se imorgon med egna ögon!
Ska man köpa någon inflyttningspresent? Hon kan få tillbaka sina jeans som har legat hos mig i hundra år! Bästa presenten ever!!

Nu är det top model!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också hört det så vi kan ju hoppas=)

2008-09-17 @ 16:48:12
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0