Cirkus

Cirkusen var... cirkus. clowner och hela köret. Tänkte göra en liten egen föreställning genom att ställa mig och spy någonstans för cirkus och bakishet går INTE ihop. Men det skulle vara lite taskigt mot de riktiga cirkusartiserna.

Kim ringde även. Det var roligt att höra vad som faktiskt hade hänt igår. Lite skrämmande dock "du gjorde det här och det här och det här" och jag sitter som ett frågetecken. Kim hade fått sig ett litet kändisragg också, kul och se om något händer på den fronten. Då kommer kim definitivt vara med i Se & Hör och det vet hon. Då kommer jag skratta! :D

Idag har jag funderat lite på vad jag ska göra när jag kommer hem om ett år, och om jag inte pluggar direkt så tänkte jag att man kanske skulle bli reseledare? Fritidsresor har en kurs som kostar 5000 och efter de två veckorna är man garanterad jobb om man klarar utbildningen. Resa mera! Älskar att resa. Ännu bättre om man kan tjäna pengar på det samtidigt! Fast något är fel på mig som planerar vad jag ska göra när jag kommer hem från usa när jag inte ens har åkt dit... döden på mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0