blind, adopterad och emotionell

Var hos optikern idag i hundra år. Visade sig att jag hade sämre syn än vad jag trodde. Jag antar att jag är väldigt naiv som tror att jag kan se när jag mer eller mindre är bild. Damn you gener, damn you! När man har linser får man tydligen inte heller ha långa pek och tumnaglar. Men resten får vara långa.... Sen är det mycket om man använder smink och hur man gör, hablahablahabla. Hur kommer det sig att jag är blind när ingen annan i min familj är det? Knappt någon i min släkt? Ännu ett skäl att jag måste vara adopterad eller att mamma har varit otrogen... Allt som binder mig till mina syskon är att vi tydligen är lika enligt alla andra, utöver det finns det ingenting gemensamt varken i beteende eller intressen. Mina syskon är lika varandra men åh så olik mig. Jag är blind OCH adopterad (även fast födelsetestet säger något helt annat) . herrejösses.

Igår så bad jag mamma om att fixa flyttkartonger så jag kan packa ner det jag inte vill ha i min garderob och så. När jag sa ordet "flyttkartonger" så höll jag seriöst på att störtböla. I'm such a baby, men kan inte hjälpas. Skyller på mina ppiller, det är ju vetenskapligt bevisat att man blir mer emotionell...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, det kanske är lite svårt att beskriva vilket sorts folk man gillar att umgås med för jag skulle väl beskriva de folket som normala och de tror jag nog att andra osså tycker.



Jag vet faktiskt inte om vi ska ut på tors eller fre, jag trodde fre skulle vara bättre...men om nu torsdag är bättre så, är det samma ställen som gäller eller är det annorlunda, vilken sorts musik spelas där? Tack för att du svarar, mycket roligare om man vet vilka ställen som är bra:P

2008-09-15 @ 20:59:07
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Vi gillar både House musik och sånt som går att sjunga till, det bästa är väl om det är lite blandat=)Det låter som Solidaritet är ett kul ställe, så jag kan kanske gå dit någon annan gång när jag är tillräckligt gammal istället, lite för liten nu ju, tyvärr:P

2008-09-16 @ 11:05:28
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0