90210

Jag och linn var big time fans av Beverly Hills när den gick för kanske.. tre-fyra år sen?
Nu har det kommit en ny serie som baseras på Beverly Hills fast liksom deras barn som går i high school. Såg precis första avsnittet, och det verkar lovande men mycket invecklat. Var så länge sen man såg Beverly Hills och nu, 20 år senare ska man känna igen dom.. Men det är lite gossip girl möter beverly hills hur som helst! Check it out!



Glömde att skriva att kim har fått en lägenhet vid tekniska högskolan!! Och hon flyttar in på måndag redan, är så stolt över henne!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om du sag det for 3-4 ar sedan var det val inte sa lange sen? :)

2008-09-12 @ 15:30:29
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag följde också den serien, älskade den!:) Vet du vad bussen som går till ambassaden heter, är helt lost när det gäller stockholm, har bara varit där 2 gånger innan och då turistade jag och amerikanska ambassaden är inget som man vill gå och och se då:P

2008-09-12 @ 16:08:42
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, lite förvirrande men jag hittar säkert, har gott om tid för jag kommer vara i Stockholm redan kl6 på morgonen, kunde inte ta ett senare tåg för då hade jag kommit försent. Men om du ser en förvirrad skåning så är det inget konstigt, bara jag som försöker hitta;)

2008-09-13 @ 11:25:30
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0