34 dagar

Har vänt på dygnet helt. Kanske det beror på att jag låg i min säng död med 39 graders feber hela dagen idag och halvsov. Fick i mig ett glas nyponsoppa under hela tiden min feber dominerade. Sen kände jag att jag måste bli frisk, tog en ipren, sov lite till och kunde äta middag! Helt sinnes att aptiten kan bara försvinna sådär, speciellt när det händer mig. Mitt smeknamn tjockis står ju för någonting ;)

Anyway, klockan är lite över 1 och jag är pigg och mår bra. Mår snarare lite psykiskt dåligt för de har börjat med så sjukt mycket reklam för fetto-mat! Pommes, feta burgare.. Mums. Kanske bara jag som har märkt det? Fettot i mig har talat.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Raisa

Kollade på en karta (yahoo maps - skit bra)

och såg att det är ca 1h 30 min avstånd mellan Essex och Stamford!

Det var ju inte en liten bit :P



Men vi lär hålla kontakten och så tar jag med dig på en liten runda... om jag själv hitta vill säga!

2008-09-02 @ 10:30:47
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: donk

krya på dig! å puss på nosen!

2008-09-02 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0