33 dagar

Idag känns det lite som vår ute. Vet inte varför men ibland så får man bara en sådan känsla. Härligt. Hellre vår än höst, då skulle vi gå mot ljusare tider istället för en lång och mörk tid. urk. Gillar inte vinter..

Idag mår jag mycket bättre, så det är skönt. Ska åka iväg och hämta ut mitt pass när mamma kommer hem med bilen. Skönt att få lite miljöbyte från sängen till bilen..
Måste börja kolla på ställen som tar 5x5 foton! Någon som vet ett ställe i Stockholm som gör sådana foton till visumet?

I lördags när vi var ute stod vi och pratade typ hela kvällen om val thorens. För var inte det den bästa resan vi har gjort linn? Gud vad jag saknar den veckan, heeelt underbart!!


Tror ingen resa någonsin kommer kunna mätas med Val Thorens sportlovet 2008..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra W

Jag tog i täby centrum på fotomarknaden där. Han sa att det var bara typ 3-4 stycken i sthlm som gjorde det.

2008-09-03 @ 17:51:58
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0