32 dagar

Inatt hade jag en hostattack vid två tiden. Den kom helt obefogat och verkligen attackerade mig. Fick efter ett tag inse att attacken hade vunnit över mig och gick ner till köket och drack lite (läs: mycket) hostmedicin. Efter en 10 minuter eller så började hostmedicinen (och morfinet i den...) verka och jag kunde lugnt somna igen! Vaknade istället klockan 8 imorse av att mamma tjatade upp min lillebror. Observera att han går i nian och måste ha hjälp med att vakna... Seriöst.

Idag ska jag fixa iordning mitt rum och hänga upp några hängare. Mitt rum kan ju se lite klart ut iaf innan jag åker till usa. Även fast jag är bombsäker på att det kommer se helt annorlunda ut när jag väl kommer hem.. Jag befarar det värsta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0