31 dagar

Idag gick jag upp klockan 7, skjusade mamma till jobbet och åkte sedan hem för en quick nap. Vid tiotiden åkte jag till banken och sedan våldgästade jag en sovande linn. Hon var arg.. Men jag fick henne på fötter efter ett SATC avsnitt och lite kaffe. Då virrade vi runt till solna för att hämta mitt pass, ÄNTLIGEN. Och sedan till solna c för lite fönstershopping. (Erkänner, jag köpte en mascara...) Jag och linn har shoppingförbud just nu, hon åker till NY om en vecka och såklart man shoppar allt där. Och jag åker om en månad och då ska jag shoppa allt! Men linn köpte en massa smink ändå.

Vi åkte även till Kista för att hälsa på kim på sitt nya jobb! Det var kul, och hon var ful i en såndär keps som alla hade på sig som jobbade där. Skratt skratt. :)

Imorgon MÅSTE jag städa rummet med risk för att alla kläder gör så att jag inte kan ta mig ut härifrån.. Måste måste måste, men kommer inte. Om jag känner mig rätt.

Huvudvärk. Film nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0