27 dagar

Helt sjukt vad allting kostar för att få komma iväg till usa. Kollade upp med en fotobutik i spånga som tydligen gör 5x5 foton för visum och det lilla fotot kostar liksom 180 spänn. Visumet i sig kostar ju 850 och sen hälsokollen gick för mig på 1500. Sen ska jag ha ett frimärke eller nått för 61 kronor. Jag förstår verkligen att de bjuder på flyget för annars skulle nog inte så många känna att de har råd att åka dit.. Men men, that's life. Inget är gratis. Men det som är gratis är jävligt gott.

Vill åka nu. Men samtidigt inte. Vill inte åka ifrån alla och jag vill inte försvinna från allt roliga i ett år.
När jag kommer hem så kommer jag antingen plugga eller söka jobb som reseledare. Fett kul att resa mer, love it. Man måste dock vara 21 på ving och apollo, men på vings reseledarutbildning så kunde man söka året man fyller 21 och då är det ju lugnt för min del. Fritidsresor verkade inte ha någon åldersgräns. Inte behövde man körkort där heller. Verkade lite... slappt?
Anyhow, någon som är på en reseledarutbildning om ett år? ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0