25 dagar

Idag har jag jobbat på en golfklubb ute på ekerö. Det var helt okey, inte så mycket folk så det fanns inte så mycket att göra. Men jag ska dit på lördag igen och jobba. Så då ska det bli lite mer folk.
Ska sitta barnvakt om någon timma tills midnatt. Får se på Heroes där, om oliven tillåter mig dvs!

Är helt messed up idag i min hjärna eftersom jag verkligen går och tänker och tänker på vad jag har glömt tills imorgon. Tror allt är fixat förutom ett papper jag ska skriva ut. (Som jag INTE får glömma!! Gud bevare mig)
Får göra det efter maten.
Får inte glömma mitt NYA pass, inte det makulerade. Och att sätta fast mitt foto på pappret. Sen vettefan hur jag gör med min kära mobil när jag är där? Man får ju inte ha med sig elektroniska saker där och jag ska möta upp linn efteråt för lite frukost. Hur går det till?! HJÄLP!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0