23 dagar

Kvällen igår startade ganska segt (och sent för den delen) men det var jätteroligt att få prata med ebba en massa eftersom vi inte ses så ofta. På soli var det ovanligt mycket konstigt folk, jag kände mig normal vilket jag inte ofta gör... En kille kom fram till mig och började hålla mig i handen, jag fick panik och ado fick rädda mig. En annan kille blockade vägen till katarina och började prata om massa konstiga saker. Han sa även högt ut: "jag raggar på dig". Ebba som hade blivit tilldelad att vara min advokat av konstigakillennr1 förstod munvåldtäkten och sa på ett advokatigt sätt: "inga kommentarer!" och sprang därifrån med mig.
Det kändes verkligen som något mentalsjukhus hade after work (after medicin?) just på solidaritet.

Jag och kim drog till village där vi fick se att inget mentalsjukhus hade kickoff där, nej nej nej det var istället INGEN där.. När jag och kim började ge upp hoppet om en normal torsdagsutgång så kommer Erik som sist på village bjöd på champagne fram. Han och john var där, vilket vi borde ha sett tidigare eftersom vi var ensamna där? anyway, de är assköna att hänga med och vi fick en massa drinkar. Så helt plötsligt så fanns det hopp om en lyckad torsdag! Och det blev den också, vi hade faktiskt skit roligt med våra nyfunna vänner. Vi blev även inbjudna på förkrök och utgång på lördag. Bästa av allt med dessa killar är att de bjuder på fyllekäk!!!!! Kan man önska sig något mer?

Dessvärre ser jag ut som en skrämd kanin på fotot. Jag bjuder på en förhandstitt, så snäll är jag. Men inte konstigt att jag var rädd efter min upplevelse på soli....



Jag måste lära mig att posa, kim som ni ser, har alltid samma pose. Kimposen liksom! Och jag ser ut som en rädd hare, hmm.. Poseskola någon?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0