19 dagar

Idag ska jag städa på mitt rum.. Det ser förjävligt ut men jag tycker att det kan få göra det eftersom jag åker om tre veckor och DÅ kommer det se fint ut! Men det tyckte inte mamma. Och jag håller väl med henne, men jag gillar inte att städa mitt rum. Hellre andras hus och rum, men inte mitt eget. Är jag ensam om att känna så?

Mitt soffbord är överfyllt av papper, och jag funderar varför jag har så mycket papper. Men när man tar en nogrannare titt så ser man att det bara, verkligen bara är au pair papper. Jag vet inte vad jag ska göra med dom?
Har förresten inte läst igenom "guidelines for a successfull year", jag somnade när jag försökte läsa den och sen har det inte blivit av att jag har tagit upp det igen. Men förlåt, de upprepar ju sig heeeela tiden. Det där häftet kunde säkert vara en tredjedel mindre.
Mamma har dock läst hela, och efter det kom hon till mig och sa: "Det här häftet påpekar hur dåligt man mår när man åker till usa och allt sånt där, och i slutet av häftet så påpekar de igen hur dåligt man mår när man åker hem". Ja, dåligt ska man må om man flyttar till usa. Inte sant?

Ska maila till den här bruden man skulle maila om man ville veta mer om flygsakerna. Vill veta vilket bolag vi åker med så jag kan kolla vad som gäller med just dom med resväskor och shit. Vill helt enkelt veta om man får ta med sig handbagage PLUS datorväska. Kan även höra med henne om hon vet när planet går för er som åker samtidigt som mig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jo jag förstår vad du menar, ska höra med min kompis o se vad hontycker, det blir nog bra vilket som:P Tack för hjälpen!=) Nu är det inte många dagar kvar förresten, gillar att du har lite så countdown på din sida:P



JAg har inte läst igenom alla papper heller än, har inte riktigt orkat, har kollat igenom det snabbt för att veta lite vad som står. Men slutsatsen är då att vi ska må dåligt(?), det låter ju bra!;)

2008-09-16 @ 12:33:50
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackars dej och mej!! Vi e väl båda barn, känns halvkul när man e 21 liksom :) Skulle du åka 6 oktober, arlanda, skandinaviska?? Isf e det ju jättebra om du kollar vad som gäller me flyget och så...

2008-09-16 @ 13:25:40
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0