18 dagar

Sitter i köket och äter frukost. Var meningen att jag skulle göra ett ägg, men NEJ då fastnar äggjäveln i kartongen och går sönder. Blev såå arg. Jag är en frukostmänniska, no doubts. Frukost är för mig heligt och jag anser att det är mycket godare än någon annan måltid.


Ska göra mig i ordning nu så jag kommer hem till kim någon gång. Måste ringa tandläkaren också..

PUSS

p.s jag drömde verkligen en sjukt läskig dröm i natt. Det var ungefär en blandning av "the day after tomorrrow" och "dawn of the dead". Förstår ni då att den var creepy?

Kommentarer
Postat av: Victoria

ja, dude, det va skillnad du.. ibland är det kanske bättre att bo i mindre städer.. :P

2008-09-17 @ 19:51:21
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0