11 dagar

Donya har kommit hem, YAY! Så jag ska träffa henne snart. Vi tänkte åka och hälsa på kim på sitt jobb. Stina har middag kl 6 för Linn som fyllde år i tisdags. Så jag får åka direkt dit efter donyahänget. Lite jobbigt för då måste jag ta en stor väska, men den kan jag alltid lämna in sen när vi kommer till solidaritet. Så ikväll blir min sista torsdag på solidaritet. Sorgligt? Mycket.
Innan jag åker måste jag klacka om lite skor, det får jag ICKE glömma!



Bilden är från förra oktober när torsdagar på solidaritet hade sin invigning. Ja, och nu är det kanske sista gången ever jag går ut en torsdag på solidaritet. Vem vet om det finns kvar när jag kommer hem liksom..?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0