USA kan inte godis

Sitter här och undrar om jag skulle märka om jag svalde min tunga.. Tror inte det. Har nämligen varit på CVS (för er som inte vet är det som ett apotek fast med smink och godis och mat i också, det har ALLT på cvs) och köpt typ halstabletter. Det är sånna där sugtabletter, och jag märker nu attt de bedövar min mun heeelt och hållet. Amerika ska alltid vara så överdriver, eller underdriver. Det är alltid allt eller inget. Antingen är man snygg eller ful. Antingen är det jättegott eller oätligt. Antingen blir man bedövad eller sämre. Ja, that's my american dream.

Är sååå fint väder här nu, solen skiner, inte ett moln på himlen och ja jag mår helt enkelt bättre idag!! Varit i väg och gjort ärenden åt Erica. Lämnat tillbaka några tröjor på Marshalls, varit och handlat lite på Bennys och sen blev jag hungrig och åkte till Dunkin' donuts. Åt en Southwest chicken macka, smakade pitabröd med plast kyckling på ett ungefär. Allting med mat i amerikat är kind of smaklöst. Trist. När jag var inne på cvs köpte jag även Reese, visste inte vad det var men det märket är så himla amerikanskt och de har reklamer på tv osv. Måste ju prova tänkte jag. Och det var det vidrigaste jag någonsin smakat!! Det är jordnötssmör (typ fem liter) i en cupcakeform med choklad runt. Och det smakar bara jordnötssmör. Fyfaaan säger jag bara. Vem äter det där?!
Satt i bilen när jag tog tuggan och höll seriöst på att köra av vägen. Farliga saker. Borde definitivt komma med en varningstext. "Om du äter den här för första gången kan allvarliga saker inträffa så som okontrollerad spya, hostattack och fula miner."


Ska gå och spy nu av den där bilden. Ni som vågar prova efter det här, ni är värdiga en medalj.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska prova.

2008-10-24 @ 01:30:57
Postat av: Sandra

Men jag som tycker det ser så gott ut, har ju sett det på tvn. Men ok, jag ska nog inte prova, din beskrivning lät inte yummie for my tummie.

2008-10-24 @ 19:04:32
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: johoe

sannieee jag älskar dom ibland kan jag gå till daglivs bara för dom eftersom dom e dom ändå som har dom. fast i mellan sverige är de rätt små men sjuuukt goda. saknar dig love

ps smaka nuuuu

2008-10-29 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0