Naughty Moves That Scare Him

Jag är fortfarande för trött för att skriva om hela dagen igår. Men eftersom jag är smart så linkar jag till johannas blogg, hon har skrivit om heeela NYC dagen!!

Jag läste cosmo på tåget hem och skrattade högt åt allt som de skriver. För det är SÅÅÅ roligt att läsa faktiskt om alla dessa relationssakerna som de skriver. Det finns liksom ett "kapitel" som heter "Man manual" där det är liksom instruktioner hur man tex ska få honom att flytta ihop med en och blablabla. Hur som helst så låter det som att cosmo tror att killar är high tech avancerade robotar, och vi tjejer kan inte teknik.

Bästa ändå är en liten ruta som heter "Naughty Moves That Scare Him":
- Tie his hands to your bedpost. Then, to really build anticipation, leave him there for 12 hours.

- When he's on top, use your fingernails to etch the words I love you backward into his back so he can read it in the bathroom mirror.

- As you orgasm, scream out not only his name but also his full street address.

- Initiate sex against a wall. Then, just as you're about to climax, burst through it like the Kool-Aid Man.


HAHA så sjukt jävla kul. Amerika har lite humor trots allt.

Uppdaterar imorgon med mer roliga saker från cosmo.

PUSS

Kommentarer
Postat av: linus

tro mig, manual finns i svenska cosmo också och det är minst lika roligt. det bästa är de här "såhär säger han fast han menar" i detta nummer var det: han säger "jag vill inte prata om det nu". han menar "jag vill aldrig prata om det". NÄHÄ?! hjälp, vi tjejer verkar verkligen dummma i huvet...

2008-10-21 @ 16:48:50
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0