NYC-heldag om en vecka!

Igår var jag med två au pairer från sverige på något outlet först i Clinton. Sen åkte vi och åt väärsta typiska amerikanska maten (fett). Jag åt en macka som var som en hamburgare. Inte så speciellt gott alltså.
Berättade det för Erica, och hon tycker att jag inte fått ordentlig mat på ett tag så hon ska ta mig ut ikväll på middag. Fint va?

Pratade med johanna igår över telefon, och det kostade mig 9 dollar!!! Så jävla bra att vi pratar i mobilen när vi samtidigt sitter vid datorn och kan prata på skype.Vi kom fram till tre saker:

1. NYC är spikat på söndag, jag är SÅÅ taggad!
2. New Haven är spikat i veckan.
3. Vi ska spana vart vi än går.

Jag och Johanna kom överens att vi behöver lite spänning, den där johanna kan vara vild alltså! ;)
Jag är ledig idag, och på tisdag. Om någon i närheten av CT eller NY vill hitta på något, skrik. Tidsfördriv sökes. Annars får jag väl våldgästa mammas kusin på long island. Går en färja till Long Island precis ifrån mig. Kul va?

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna jörgensen

hahah! det är mycket som är SPIKAT! Niiiiice! fick min lön idag också, så jag vill shoppa! och spana! åååh vill träffa dig nu! :D hörs kanske på skype senare, annars inom ett par dar! hoppas du hittar på något att göra!

2008-10-12 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0