Hjälp med mitt rum!

Idag har jag båda barnen helt själv. Erica är och tar måtten för sin brudklänning, hon och Nick ska gifta sig i sommar! Så tänka sig, jag får vara med om ett riktigt amerikanskt bröllop under min tid här.
Johanna får smöra in sig nu i helgen och nästa helg så hon också får bli bjuden!?

Idag har jag varit otroligt effektiv. Jag har städat på hela mitt rum och ställt undan resväskorna. Sen har jag tvättat all tvätt i en tvättmaskin jag inte vet hur den fungerar. Städerskan har varit här också så hela huset luktar gott! Vanligtvis så är doften i huset, doften av Nicholas spya.. =mjölk doft.
Nu vet ni det!

Har bilder till er på huset! Kul va? Mitt rum ska också piffas upp, vad tycker ni det behöver? Erica ska ge mig 200 dollar till inredning av mitt rum. Allt jag vet att jag vill ha är en lampa vid sängen.. Sen, tycker ni att jag ska möblera om i rummet? Det kommer några killar hi i veckan och ska flytta på möbler, så Erica undrade om det var något jag ville ha flyttat.. Hjälp mig tack!!

Mitt rum:




Resten av huset: 
            

           

Bilderna är: Köket, vardagsrummet, lekrummet, Nicholas rum, Melanias rum, Melanias garderob (slår min eller hur?) och Ana-Klatea.

Avslutar inlägget med två bilder på utsikten från huset, är sjukt fint väder ute. Jättevarmt!



PUSSAR från ett soligt CT

Kommentarer
Postat av: johanna jörgensen

tycker att du kan ställa löpbandet ngn annanstans! vill du ens ha det i ditt rum? be dem annars att ställa det ngn annanstans! haha. men det ser fint ut! lyllo med den utsikten! har bara ett litet fönster själv! Sen kan du flytta din people magasine till nattygsbordet, höhö! kidding!

2008-10-16 @ 01:07:26
Postat av: ado

du måste ju styra upp din tv hörna!

fan vad rik familj du verkar ha!? fråga om dom inte har en bil till mig någonstans :)

2008-10-16 @ 02:47:44
Postat av: marcus

fint hus! / läge

2008-10-17 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0