Mitt badrum är en drugstore nu

Idag är jag ledig, men jag gick upp tidigt ändå. Typ vid åtta tiden. Duktigt va?
Sen duschade jag och åt frukost. Erica gav mig en goodiebag med massa tabletter och plåster osv.


Idag är det jättefint ute, och jag ser en ekorre springa förbi var femte minut typ. Helt sjukt hur mycket ekorrar det finns här!! Tyvärr spriger de för fort för att jag ska kunna ta en bild. Anyway, här är min utsikt från mitt rum idag!




Melania gick ner för alla trappor och in i mitt rum och hittade mitt smink. Hon är fett smart för hon visste typ hur man gjorde med allt. Hon satte en hårsnodd runt handen, försökte använda ögonfransböjaren på stängda ögon osv.
Vet ni också att hon kan hela alfabetet? Inte bara rabbla, utan hon vet vilken bokstav som är vilken. Hon älskar bokstäver också, så fort hon ser en bokstav så skriker hon vad det är för någon.
Kul va?


Ska träffa några au pairer ikväll, så då får jag förhoppningsvis lite mer överblick hur det ser ut här!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0