Vårt nya husdjur

Det bor en ekorre i det här husets krypområde, vilket är mellan våningen jag bor på och den över. Så nu har en man varit här och satt upp fällor för ekorren, så i natt kommer den antagligen bli inburad och det kommer låta. Och jag kommer dö. Men inte så jättemycket för antagligen kommer johanna hit och håller mig sällskap så jag inte får en hjärtattack när den väl blir inburad.

Ska byta om nu och göra mig iordning, kanske tar bilen och åker till walmart och inhandlar lite gottsaker tills ikväll.. Måste ringa johanna och dubbelchecka att hon verkligen kommer ikväll så jag inte sitter där med en massa saker att förtära helt själv.

Kan ju också välkomna mina föräldrar som har hittat hit till min lilla blogg!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Barbro

Tack Sanna.

Nu kan vi ha lite koll på dig.

Rolig läsning.

Puss mamma,

2008-10-25 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0