En ostron med bröd, tack!

Åh vad jag saknar er alla där hemma, it breaks my heart att jag är så långt ifrån er alla. Men ni är i mina tankar, hela tiden.

Kom nyss hem från middagen med Erica och barnen. Nicholas var tyst och snäll hela middagen, Melania också. Tills Erica gick på toaletten. Då skrek hon: MOOOOOOOOOMMYYYY och jag tror att hela resturangen dog av en hjärtattack. Om inte det blev de definitivt döva.
Jag proppade in hennes flaska med juice i munnen och då blev hon tyst och allt återgick till det normala.
Jag åt Oyster roll, det skulle vara en sandwich men något är fel på amerikanare. Igår åt jag en Chicken Sandwich som var i hamburgarbröd och idag var min Oyster roll I ETT KORVBRÖD. Vad är felet på dessa amerikanare? Notera att resturangen var en finare resturang och att korvbrödet kostade en 120 spänn. Stört.
Skulle ni betala 120 spänn för ostron med bröd..?

Johanna! Kollar på biljetter till chicago, flyget kostar typ 180 dollar tur&retur. Man kan ta tåg också! Ska kolla om det är billigare.

Mind note: CW är på kanal 12!

PUSS
P.s Ska till mallet imorgon med Erica, och de har Sephora där! Så är glad eftersom allt mitt smink förstördes i resväskan! YAY

Kommentarer
Postat av: Linus

jag skulle hemskt gärna vilja vara en hatt, på en långeman så man får reda på hur det är att vara riktigt lång eftersom jag aldrig kommer vara med om det.

du är så sjuk, för du är på andra sidan av typ universums största sjö, utan mig. taskigt. jäävliga taskigt.

2008-10-13 @ 12:51:51
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: johanna jörgensen

okej, kan kolla tåg också till chicago! Lyllo att du ska till sephora! Stört med brödet! åh allt är så konstigt här. de har inget påslakan, inga duschar med duschslang, små handdukar, bläbläblä. men det finns bra saker mee :) hörs later honey poney, puss

2008-10-13 @ 17:08:16
Postat av: Farbror

linn, inte lite cp inlägg?

2008-10-13 @ 21:06:37
Postat av: Sanna

Håller med Farbror, linn du är jättekonstig.

Men du duger ändå!

2008-10-13 @ 22:40:50
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Linus

farbror, vem är du? det vill jag veta.

sjuk i all ära, men ärlighet håller i längden, det har jag lärt mig av min pappa. min sjuka sida är medfödd

2008-10-14 @ 20:56:47
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0