USA baby!

Nu är jag här!! Äntligen! Sitter på hotellrummet med en tysk och en svensk. Vi har internet på rummet, såååå underbart! Och kabeltv och allt annat amerikanskt. (Vi har en kaffebryggare på rummet?) Vi har tagit in och sett så mycket ikväll, men ändå är jag inte trött. Flygresan gick bra, jag och Sandra skrattade åt en JÄTTEglad flygvärd som log HELA tiden. Vi skrattade seriöst varje gång vi såg honom. Tyvärr var han inte på flygresan från Zurich till JFK. Men vi satt och kollade på film så allt fungerade. Vi såg NY skyline från bussen också! Började inse lite då att jag är i amerikat..



Inte så jättemycket att komma med, men på onsdag är jag där på riktigt.

Imorgon ska vi shoppa på stamford mall som vi var på idag, vi var i extas men affärerna stängde nästan precis när vi kom. Alla höll med om att vi inte längtade hem. Här kan jag leva!!

Nu börjar tröttheten slå till. Uppdaterar mer imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0