tre svenska tjejer vilse i amerikat

HEJ ALLA SVENSKA VÄNNER!!
Nu är jag i Essex, i mitt rum och det är min andra natt här.
Orienteringen var sjuukt rolig. Inte lektionerna då, utan tiden utöver det med Emilia och Johanna. Verkligen såå gulliga tjejer, vi bondade nog mest av alla på orienteringen tror jag.
Johanna började gråta när vi sa hejdå till emilia som skulle till flyget, och då började jag gråta för jag TÅL inte att se människor gråta. Så där stod vi, tre tjejer som aldrig hade setts för fem dagar tidigare och grät. Eller Emilia grät inte.. Nu är vi bara tre svenska tjejer i amerikat!

Och NYC människor. VILKEN stad!! höll på att börja gråta när jag väl var inne där. Seriöst. ÄLSKAR NYC!!
Först åkte vi igenom harlem och sen till Rockefeller center där vi var på top of the rock. Utsikten var sinnes. Man såg allt och det var verkligen så himla vackert!! Vi alla var på små rosa nyc moln.
Sen bar det av till Times squere där vi såg en photoshoot, handlade på Sephora och sprang på många konstiga människor. En kille ville sälja oss typ "jag röstar på" knappar med motivationen "you're gonna get laid!".
Vi var även vid ground zero och så såg vi frihetsgudinnan. Frihetsgudinnan var en millimeter stor.

Men vad är bättre än ord?
Bilder.
Så enjoy, saknar er alla där hem! PUSSPUSSPUSS




jag och johanna planerar på en heldag i nyc nästa lördag. LOVE IT, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Johanna

yeah I love it! :D

2008-10-11 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0