Tecken på att jag har hemlängtan

Jag ligger nerbäddad i min säng, med tvn på. Och med datorn i knät. Med mig i sängen finns även:

- Ett paker Oreos
- Popcorn
- En chipspåse som nu har gjort sitt
- Ett paket med delicato bollar
- Kexchoklad
- En chokladbar som har försvunnit i täcket (?)

Ni kan tro att jag mår super med allt det här lyxet inom 1 cm avstånd. Men icke. Jag har typ ätit upp allt på en dag, bara proppar i mig. Mitt hjärta har fått damp av allt skit i blodet och slår snart sönder min hud. Förstår ni hur mycket EN delicatoboll är? Fatta då att jag hade sex styckna i ett paket, och det är blott tre hela kvar. ´

Ska ringa till skandinaviska och be dem boka två flygstolar när jag väl åker hem.
Kommer behövas. Iaf om jag mår såhär varje dag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0