sjuk in the states?

Vad ska jag säga? Mitt internet var nere idag/ikväll och jag och Erica kämpade i två timmar på telefon med två olika människor. Kvinnan vi pratade med var helt inkompetent och då ringde vi en annan dude som kunde lösa problemet fort. Suck, kvinnor kan inte tekniska saker!

Klockan är mycket, måste sova. Tror jag håller på att bli sjuk. Skit också.
Kollat upp college att gå till idag, allt låter bara så tradigt.. Ska se om jag hittar något roligare imorgon.

SAKNAR MIN MAMMA
PUSS

Kommentarer
Postat av: mika dyyde

jag får träffa mamma heeela tiden! och nu äter jag saltlakrits :) jag fyller år om 12 dagar tror jag. Vad har du planerat åt mig?

2008-11-01 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0