"Sephora, det låter som cp hora"

Idag var jag på ett mall tjugo minuter härifrån. Fanns alla affärer där, forever 21, Victoria Secret x2, Sephora, Steve Madden osv osv.
Ska definitivt tillbaka dit snart.
Shoppade loss på Sephora och köpte:
- Brunpuder
- Rouge
- En pensel
- En highlighter
- En consealer

Observera att de sista tre sakerna har jag aldrig ägt tidigare. Jag är inte så into makeup. Men det är roligt här måste jag säga! Hemma finns typ tre märken.
Ni vet Kat som var med i Miami Ink och nu har La Ink?
Hon har ett eget sminkmärke. Tänkte köpa något till min syster därifrån någon dag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna jörgensen

hah, min syster säger cp hora också :P

2008-10-13 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0