"Säljer han Kvällsposten den där killen?"



HAHA, bästa!! Johanna och jag har kollat på minigolf-filosofen, har aldrig sett en kille så inne i sin hobby/jobb/dröm. Seriöst, SE DEN!! Allt är från Plötsligt i Vinslöv, en dokumentär om människorna i den lilla bondebyn i Skåne. Såklart, skåning som Johanna är, så har hon sett hela. Och skrattat sig igenom den.

Hur som helst har jag och johanna haft en såååå underbar dag. Vädret var underbart, vi var underbara och vi har sett på "the love guru" på on demand.
IMORGON ÄR DET NEW YORK som gäller!! Ska bli så sjukt roligt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johoe

Sannie jag skrev just jorden längsta inlägg som fösvann, jag har inte haft något internet i förorten men nu är jag i bromma och har läst allt sen du åkte, jag har som vanligt prisat gud för dina inlägg men o´ckså haft en tår i ögat, saknar dig så otroligt mycket, skall med hela min kraft fösöka komma till nyc, kom ihåg att jag e din johoe, ingen skåning du kommer aldrig fatta vad hon säger. jag saknar dig så otrolig. ´älskar dig min sanna

2008-10-19 @ 16:02:13
Postat av: ado

hahah jag måste se den dokumentären :D

2008-10-20 @ 02:57:25
Postat av: Sara

HAHA, BONDEBY? Det är det verkligen inte. De snubbarna i dokumentären är nog de som verkligen utmärker sig - annars är det fullt fungerande människor där ;P Det är inte en stad, men heller inte en by. Något mittemellan. Jag bor i en stad 15 minuter därifrån. Men visst skrattar man sönder magen att det finns sådana människor... :P

2008-10-21 @ 22:34:23
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0