Pimp my löpband

Tack för tipsen ado och johanna, jag lovar ado jag ska styra tv hörnan. Har liksom inte ens en dvd?! Har däremot femton olika sorters stereos, med kassettband till och med! High tech!!!!
När det kommer till löpbandet så får jag inte flytta på det. Nick, pappan, säger att den stannar där. Och Erica säger att man väljer sina fighter med honom så jag vågar inte säga något.
Kanske kan pimpa den? Pimp my löpband, new on MTV.

Helt ärligt ado skulle det inte förvåna mig om de sa att de hade en bil i bakfickan, de verkar glömma bort sånt lätt...

Ska sussa nu, har varit med två tyska au pairer och kollat på film.

JOHANNA, ring mig så fort du kan. Aight?

Godnatt på mig, och godmorgon snart på Sverige!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA ofta han kommer använda det skrangliga 80-talslöpbandet! Sicken herre över huset! Måla det rosa och vira ljusslingor runt hela ;) Går in på Skypen så fort jag har tid idag, definitivt ikväll redan vid 8 typ! pussen

2008-10-16 @ 13:44:58
Postat av: Marie Andersson

Kul att du trivs i din familj i Essex! Här i Boston är allt toppen! Än så länge får man väl säga, snart kommer säkert hemlängtan krypandes ;)

2008-10-16 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0