New Haven couldn't wait

Är nyss nerkommen från övervåningen där jag och johanna blev bjudna på hummer med erica, nick och deras två vänner. Till efterrätt hade vi tagit med oss kanelbullar från IKEA!! Så gott.

Men från början, Johanna kom hit efter många om och men (missade ett tåg, taxin kom aldrig, jag fick hämta henne) och då satt vi och flummade på mitt rum och åt Oreos. Sjukt goda!
Hahahahahaha Johanna använde 4 toalettrullar på en vecka. När johanna sa till sin värdmamma att hon hade slut på toalettpapper blev hennes värdmamma helt paff. Jag och Johanna dog igår av det här, speciellt för att johanna sa en helt annan orsak än den verkliga orsaken (att hon hade gråtit så mycket) och den orsaken som hon sa till sin värdmamma är bara helt otroligt rolig. Ååh, längesen jag skrattade så mycket. Var väldigt skönt.

Anyhow, vi gick upp imorse och segade oss iväg till bilen för en halvtimmas färd med hög sång (är helt hes nu) till New Haven. Gick till Urban Outfitters och köpte ett par mörkblåa jeans och två linnen. Love it. Johanna hittade heta höga mockastövlar (ja, hon härmar mig) och sen vandrade vi runt Yaleområdet. Det var tydligen Parents weekend på Yale, så det var föräldrar ÖVERALLT. Lite roligt. Älskar New Haven, såååå mysig stad!!
Vi hittade ett sushi ställe till lunch, och sen lite te från Starbucks sen var vi fit for IKEA!!!

På IKEA köpte jag:
-Ahlgrens bilar
-Ballerina kakor
-Kexchoklad
-Delicatobollar
Och kanelbullar till alla här i huset!

Så mycket lyckad dag, och imorgon är det NYC med båttour med lunch och underhållning med alla Au Pairer i området. Helt gratis är det också, hur underbart är inte det?

Avslutar mitt långa inlägg med bilder!





PUSS!


Kommentarer
Postat av: Simon

Har de inga tamponger till johanna?



2008-10-27 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0