Jag som brud

Har precis ätit ett äpple, det fick faktiskt mig att må bättre! Tack äpplet.

Måste bara berätta om min värdmamma, vad söt hon är. Igår var hon och shoppade medan jag tog hand om barnen. Och när hon kom hem (med tusen påsar) hade hon köpt mig en kashmirhalsduk. Gulligt va? Sen idag så tyckte hon jag såg så sjuk ut så hon skickade ner mig på mitt rum. När jag skulle gå ner kom hon fram till mig och gav mig en kram. Hon sa: tyckte du såg ut att behöva en.
Jag blev helt paff, men glad! Det är bra att hon gillar mig, då kastar de inte ut mig om jag gör något fel så snabbt.. höhö...

Sen pratade jag och Erica om bröllop, since de ska gifta sig i sommar. Jag berättade att jag inte riktigt tror på giftemål, men jag tycker att det är fint! Hon håller med, hon sa att här gifter man sig mer för affärerna. Eftersom att om de inte är gifta och Nick dör skulle Erica behöva betala jääättemycket pengar. Jättekonstigt land det här är.
Erica hade fått en J.Crew katalog (hennes favvoaffär) och de har börjat göra bröllopskläder. Och jag såg en såååå fin klänning som jag så ska gifta mig i. Den är inte så bröllopig men jag gillade den!!


-Vad tycker ni? Skulle jag bli en fin brud i den klänningen?

HOPPAS jag mår bättre imorgon. Tycker att alla ska be för det. Tack!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska be! jag lovar! och ja, du skulle vara het som brud ;)

2008-10-23 @ 04:30:23
Postat av: Erika

Javisst, det är jättekul att alla verkar ha fått det så bra=) Du verkar också trivas bra utifrån vad jag läst på din blogg, så jag antar att det är så då?? Har du varit på nåt au pair möte än?

2008-10-23 @ 06:04:07
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0