Jag har träffat Heath Ledger

Har precis vaknat upp från min bli-frisk-nap. Min hals gör dock fortfarande ont.
Jag drömde om Heath Ledger!! Åh, han var så fin i min dröm (okey den största delen av min dröm var han full men..)
Han var trevlig och vi blev värsta bundisarna. Tänk om det var Heaths ande som var i min dröm, då betyder det att jag har typ träffat honom på riktigt!! Sjukt bra.

Imorgon är det redan torsdag. Dagarna går så sjukt fort!! 
Johanna kommer hit på fredag, antagligen med munskydd ifall jag fortfarande inte känner mig på topp. Min värdföräldrar ska ut då så det blir on demand och mys igen. Om inte jag mår såå bra, för då kan vi gå ut när de har kommit hem.

Och vet ni? Emilia kommer hit nästa helg! Hennes pappas pappa har ett privatjet (linn, känner du igen dig?) och de ska till NY och frågade om Emilia ville följa med. Såklart hon vill det! Kul kul kul. Johanna har även pratat med någon promoter som ska fixa in oss på klubbar i NYC. Hoppas bara att jag inte har någon superbakterie som dödar mig tills dess. Festa i NY har jag alltid velat göra!!

Tillsist till en läsare där hemma: Johanna: Hur går det med Harald? Har ju inte pratat med dig sen jag kom hit, så jag har inte blivit uppdaterad direkt. Men är ni tillsammans igen? Hur går jobbet? Lägenheten mår bra? Saknar dig med!!

PUSS
ps. Heath Ledger är lika het i verkligheten som på film..... om jag och min sjuka hjärna själv får bestämma

Kommentarer
Postat av: venus

jag läste ditt inlägg nerifrån, alltså var det första jag såg "Heath Ledger är lika het i verkligheten som på film." och då var jag nära att ramla av stolen(kollade inte datumet, så det kunde ha varit innan han kolade)...sen läste jag resten av inlägget. aha. det var bara en dröm :P

2009-01-13 @ 14:13:20
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0