Imorgon smäller det

Då är jag inne på mina sista timmar i Sverige. Känns helt hemskt, har gått runt nu i tre dagar och bara varit deppig. Men nu känner jag mig lite nervös också. Varför vet jag inte, jag har inget att vara nervös över. Det enda jag tycker är jobbigt är att säga hejdå till alla och självklart är jag nervös över att jag kommer ha värsta hemlängtan. Men förhoppningsvis går allt bra, jag åker ju dit med en massa gulliga tjejer så det ska nog inte gå någon nöd på mig!

Ska snart iväg och panikshoppa det sista. Som presenter, jag har fortfarande inte hittat en pippidocka till Melania. Och inte heller något till Erica och Nick. Så paniken på det. Packningen är mer eller mindre klar. Bara ner med alla skor.

Skriver ett sista inlägg hemifrån ikväll.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är nästan helt säker på att du kommer få sjukt roligt i usa :-) du anar inte hur avis jag är, nu längtar jag bara efter att gå ut skolan så jag också kan få åka :-P

2008-10-05 @ 23:02:04
URL: http://popstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0