Hejdå Johanna, hej packning

Åååh allt är så hemskt!! Säga hejdå till folk. Igår sa jag hejdå till Johanna. Jag fattar fortfarande inte att vi inte SES på ETT ÅR så jag kan inte gråta eller må dåligt. För jag fattar verkligen. Kommer ligga i CT typ hela andra veckan och gråta för jag har insett vad jag har gjort. Men det kommer gå över. Vet ju att jag alltid har mina vänner kvar när jag kommer hem och min dator är min kontakt till mina finaste.


Johanna, Harald och moi

Har städat hela huset idag. Och försökt börja packa. Men man måste tänka så mycket när man packar. I den mindre väskan ska alla kläder till orienteringen ligga. Då måste jag alltså bestämma mig vad jag ska ha på mig alla fyra dagarna. hmm. Jobbigt, speciellt med tanke på att jag var ute igår och vaknade hemma hos kim med ett bultande huvud. Kul. Men jag har belamrat sängen med massa viktiga papper och saker till handbagaget. Duktigt va? :D

Nu ska jag fortsätta med helvetet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0