Ett stycke båttur

Har precis varit ute på prommenad med Melanie, min granne som är Au pair ifrån Österike. Så skönt att ha någon så nära!!

NYC var underbart, såklart. Båttouren var fin, blev många fina bilder eftersom det var underbart väder! Min sidpanel visar minus ett i stockholm. Säger bara HA HA!!
Snart kommer vintern hit också, måste leta efter vinterjacka!! Vill ha en pälsjacka, inte äkta dock. Tycker det är lite creepy...

I helgen ska vi antagligen festa i NYC på fredagen, så det ser jag fram emot!!! På lördag kommer Emilia hit (!!!) och det är ett au pair meeting som är en Yale tour. Den är dock tidigt på morgonen så får se om jag är fit for fight för det om fredagen blir av.

Annars lever livet på här. Lite problem med bildelen dock. De har FORTFARANDE inte kollat upp med deras försäkringsbolag om jag är skyddad eller om jag måste skaffa ett CTkörkort osv. Lite jobbigt ifall något händer när jag kör. Usch, vill ju inte fighta med dom men jag måste ju stå upp för mig.

Avslutar med lite bilder, ska gå till sängs snart och läsa lite tidningar (har snart avverkat alla novembernummrerna av alla tidningar värda läsa..)

PUSS, saknar er hemma


Kommentarer
Postat av: johoe

hoei här igen, det går åt helvette med allt haha lägenheten är off saknar bromma jobbbet suger hårt ska börja plugga kriminologi i vår, skulle egntligen åkt till ny i december men hoteljävllnkostade 32 000 kronor. jag och harald är vänner och skall så förbli, det känns skönt, träffade ado och sebbe på ica, ado var snäll men jag bevärdigades inte ens med en blick av sebbe. hahhaha just nu är jag full, kom just hem från rosa bandet galan, eller full e en överdrift smått rund under fötterna, höhööh läs min kommentar om jordnötskakorna, den är viktig för sveriges framtid. älskar dig pusse

2008-10-29 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0