dan före dan före doppardagen

Igår var både roligt och helt hemskt. Grät flera gånger, vilket jag inte trodde att jag skulle så jag antar att jag börjar inse vad som komma skall. Sa hejdå till alla mina vänner, förutom linn som jag kommer träffa mer. Det var sååå hemskt!
Men jag hade roligt på middagen, det var hur mysigt som helst. Och jag hade roligt på wok, dock så blev jag arg för att vissa inte kom men men.
Fick världens gulligaste nalle av andré och fredrik som tydligen hette kent, vet inte varför. Men kent fick vara med på mycket!! Han fick dansa på village, äta mat på donken bredvid peter sipen, han åkte rulltrappa, satt och väntade på tuben, åkte tunnelbana och mycket mer. Bilder kommer sen! 

MÅSTE packa nu, jag får panik över det här. SJUKT JÄVLA JOBBIGT, döden på att packa ner för ett år.

Vill inte åka ifrån alla mina vänner. Kommer sakna de varje dag, varje sekund i ett år. 365 dagar av saknad. usch.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad bra att du hade kul igår! :) Fick du mailet av SI? Det finns ju en tjej till från Göteborg ju!! Undrar vem hon är... :) På måndag ses vi!

2008-10-04 @ 13:32:28
Postat av: linus

jag är ett emotionellt vrak, gråter till varenda glad eller ledsam nyhet. katee från so you think you can dance vann 50000 dollar och då började jag gråta.. vem börjar gråta för att en amerikansk tjej vinner pengar? vem är jag och vad har du gjort mot mig? :(

2008-10-04 @ 13:43:45
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaaa jag såg det! vem är hon? Hon var ju inte med på listan som vi fick med flyguppgifterna..? Jättekonstigt. Men ju fler vi är, desto roligare blir det! :)

2008-10-04 @ 14:21:13
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi ses imorrn bruden! :D

2008-10-05 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0