Brownies!

Det luktar chocklad i hela huset. Vill ni veta varför? Jo, för jag har bakat brownies!
Den här familjen har seriöst hundra paket med olika bakmixar. Så det är otroligt lätt att baka. Ska bara se om det är ätbart också..

Igår var jag melanie och christine på starbucks i madison, det jobbade en ASHET kille där. Tyvärr kan jag med säkerhet säga att han var gay. Men, något att titta på iaf!
Imorgon kommer min nya kärlek hit, JOHANNA. (Tyvärr ado, vi kan dela på henne)
Ska visa henne runt här, eller åka till west farms mall. Vill inte spendera hela lönen imorgon eftersom det är NYC på söndag!! Är såååå taggad!! Hoppas vi bara överlever dagen och inte dör eller bestämmer oss att sova över i någon affär bland kläder eller skor. Jag tror våra värdföräldrar skulle ringa polisen då. Ni kanske ser oss på nyheterna om någon dag: "Två svenska au pairer borta i NYC".
Och svaret är ja, min humor är på topp idag. Har sovit allt för lite de senaste dagarna. Damn you starbucks..

Om Melania vaknar snart ska vi åka och hämta min bil. Funderar starkt på att gå upp och kasta något på henne så hon vaknar för jag vill ha min bil IDAG, inte på söndag!!!
Verkligen dagens i-lands problem. Men ni skulle bli häpna hur mycket en bil gör i det här landet. Man är som en fisk på torra land utan en bil. Vilse.

Ska gå och kasta något på Melania nu.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, du är störd! :D Ringer dig typ halv sju, men sms:ar om det också som du bad mig :)

2008-10-17 @ 23:37:52
Postat av: ado

sanna du har inte en chaaaans haha

2008-10-20 @ 02:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0