3 dagar!!!

Bästa sättet för mig att vakna och bli pigg på är när någon ringer mig och pratar med mig om allt mellan himmel och jord. Som Sandra gjorde imorse. Jag hade visserligen snoozat sedan åtta på morgonen, så det var sjukt bra att hon ringde och fick mig pigg!! Min lilla sötnos som är så fin i sitt korta hår.

Ska snart iväg till vällingby och göra en massa ärenden. Växla pengar, köpa presenter, hitta något tills ikväll, gå till apoteket och lämna in fullmakten på banken!! Så jag måste bli klar nu!! Och här sitter jag liksom, typiskt.

PUSS
ps. Bara idag, imorgon och på söndag kvar. sen sitter jag på ett plan!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag packaden nyss och blev helt överlycklig när jag vägde den största väskan och den bara vägde 16 kilo! Plus att det gick så fort! :D Sen kom jag på att jag har glömt det allra tråkigaste... nämligen smink, hårgrejer och all sån skit! Jag hatar verkligen att packa! Väskan är ju full, vart ska allt få plats?!

2008-10-03 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0