Världens tjockaste minsta person

Har färgat håret idag. Ingen större skillnad, lite mörkare och lite mer rött bara.

Så sjukt, när jag johanna och raisa satt på tåget så pratade vi om huruvida öppet det är i NYC nattliv med droger. Jag menar, man har ju bara hört och läst hur mycket det cirkulerar där. Det första som händer utanför Kiss n fly var att en man kom fram till oss och frågade: "Would you girls like some partysnack?". Första jag tänkte på vad en skål med chips. Asså ordet "snack" här i amerikat har fått en innebörd. Här säger jag jämt "dags för ett snack nu kanske?" och det gäller inte bara mig. Kan inte minnas att jag har sagt så hemma..
Anyway, den här mannen börjar rabbla upp alla droger han hade på sig (tyvärr inte chips) och mina tankar på riktigt snack försvann.
Mamma, Pappa, var inte oroliga jag har inte köpt droger från någon random. Jag sa faktiskt nej, medan jag asgarvade samtidigt för dels den komiska situationen och dels mina tankar på annat snack. Så typiskt mig att direkt koppla allt till mat. Jag är verkligen världens tjockaste minsta person.

PUSS från en tjockis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0