isigt värre

Sitter i ett kallt rum i Brooklyn. I en 90 säng med en johanna i den. Ja vad ska man säga, livet leker nu?
Helt sjukt. Vi kom hem vid 7 tiden imorse. NEJ då är hela jäkla familjen uppe och ba: GODMOORGON!
Det var ingen god morgon ska jag säga er. Var helt död. Så jag log det finaste jag kunde (vilket kan väl jämföras med ett botox leende) och så gick vi ner och däcka på mitt rum. Så nu har vi väl sovit i en sex timmar.

Så vad har jag lärt mig av den här kvällen:
-När du kommer hem: sätt på värmen på högsta värme annars blir tår och kroppsdelar till isbitar.

Nej nu kan jag inte skriva längre för om mina fingrar är utanför täcket för länge så tappar de känseln.. 

PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0