gaaalet trött

Fortfarande sjukt kallt i mitt rum, får inte ha på fläkten när jag inte är hemma och jag har ju knappt varit här så nu är det ännu mer isigt i mitt rum. Mina händer fryser ihjäl. Stackars dom.

Men nu till helgen. Berättade ju aldrig om fredagen, guess you're dying to know....
Nej men i fredags så gick vi till Pacha där Laidback luke spelade (en dj mamma och pappa) och efter att kommit helt åt helvete fel så hittade vi rätt. Sjukt stort pacha var, inte kul om man skulle tappa bort sig där!
Människorna där var kanske inte så mycket att hänga upp i julgranen, citerar johanna: bara massa texmex. och chippar.
Och svenska människor. Svenska människor är roligaste. Och ser bäst ut. Även om man är ful i sverige, är man snygg i NY. Lovar. 

Igår så mötte jag upp marie på tunnelbanan för att åka till en viss svensk pojke i hoboken, NJ. Bästa utsikten från hans fönster, love it!
Sen efter lite drickspel och sånt åkte vi till the inn, ett ställe som hade skandinavisk kväll. typ.
Fick kanske lite för mycket att dricka... Mamma och pappa, oroa er inte, jag var i goda händer!

Ska snart äta middag med familjen, vi ska beställa hem kinamat. Ska bli sjuukt gott, har inte ätit så mycket sen jag kom hit. 

Förresten, det är såååå fint här!! Gick fel uppgång från tunnelbanan på väg hem, så jag kom på fel aveny. Så jag gick den istället hem, precis vid prospect park. Helt sjukt vad fin den parken är! Ska gå dit nu i veckan och ta med Jane på en tur i parken så jag får se mer!


Ingången till Prospect Park


Varför är det vinter?! Så deppigt. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0