Mer svenskar till Brooklyn, ja tack!

Är fortfarande så sjukt trött. Klockan är halv tio och jag har varit redo för att sova sedan jag slutade, vilket var kl 7.
Sitter och kollar på Heroes och väntar på att emilia ska komma in på skype så vi kan prata lite! Hon är också nämligen i rematch för hon pallar inte längre 4 barn. Jag förstår henne. Jag pallar ibland inte två. Fatta det gånger två, kan inte ens föreställa mig!!
Kruxet är att hon vill bara till NY eller till chicago där hon är nu. Annars åker hon hem. Och jag har hellre Emilia här än hemma så jag HOPPAS verkligen jättemycket att hon kommer till NY! Ännu hellre, till Brooklyn!! ååååh vad det skulle vara helt underbart roligt!!

Ska gå och be nu lite för det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0