Två dagar kvar!!!

Åååh fick ett sånt sött mail från min nya värdmamma! Jackson, ungen jag passar, har pratat om mig nonstop sedan vi träffades så nu vet hela området att jag kommer på fredag!! SÅ SÖT!!
Längtar gaaalet tills jag får åka till en normal familj där båda föräldrarna jobbar och båda föräldrarna är involverade i barnets liv. Och mer normala arbetstider. OCH NYC!!!

Nicholas sover just nu. Erica och Melania är på henne superlöjliga musikklass. Prisa gud att jag slapp ta henne till den psykoklassen!!
Ska tvätta lite, har börjat packa och förstår inte hur allt ska få plats.
En sak är säker: Nu har jag iaf ett skärp mindre att packa! HAHA! Förlåt, bara johanna som kommer förstå det där..

LINUS: Trist att ni inte kommer ha internet, men ååååh så kul ni kommer ha det där borta!! Pussa min säng från mig. Vi hörs när ni kommer hem!!

Dags för en kaka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0