Torsdag snart kanske?

Jackson är på Hebrew school, jag ska snart gå och hämta upp honom.

Mötte upp marie vid Atlantic center, ett mall vid downtown. Köpte lite stuff och kom sen på att jag är grymt fattig. Får lön på torsdag, men hur ska jag överleva tills dess? Hm... hmm.. Kan bli intressant.

Anyway, vi gick och åt lunch på IHOP. Älskar att man kan få äta frukostmat vilken tid på dygnet. Min favorit måltid.
Åt blåbärspannkakor med blåbärssås. Blev lite för mycket blåbär. Mådde något illa. Men nu har man provat det i alla fall!



Hittade ett åh så fint armband på Macys!! Tänkte precis gå till kassan med det när jag kom på att jag var fattig. Varför hittar man alltid saker man vill ha när man inte har pengar?! Så tragiskt!
Min lista på saker som jag måste köpa blir bara längre och längre. Och somehow lyckas jag aldrig pricka av saker på den heller. Jag är en dålig människa helt enkelt.

Vill ha torsdag nu, det betyder att jag är ledig eftersom att det är thanksgiving och eftersom att det är thanksgiving har inte jackson någon skola imorgon och på onsdag vilket betyder att jag måste jobba mer de två dagarna vilket betyder att jag är ledig hela helgen nonstop! Sjukt bra.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0