Taaaggaad

Jag sitter nu på Raisas rum i Stamford och lyssnar på party musik! Har ingen aning om hur mycket klockan är, för hennes visar svensk tid (22.50) och det känns faktiskt lite som svensk tid för jag är så taggad och helt partyklädd!!
Raisa duschar nu och jag leker med hennes dator. Johanna slutar om ungefär en timma. Johanna ska lära mig hur man lockar håret med en plattång. Jag tycker det låter som nonsens men vi får väl se! Tydligen så ska det bli finare än med locktång... Låter också som bullshit, men man vet ju aldrig förrän man har provat!

Tror jag parkerade på en en-timmes parkering i Old Saybrook, böter på mig! Kul!! Men just nu så bryr jag mig inte, för jag ska festa i NYC!!
(Promotern som tar med oss ut ikväll hade festat med justin timberlake igår, avis eller vad!?)


Ååh taggen på mig!! Är lite avis på linus som ska till kimos lägenhet ikväll, eller är där nu! Vill också träffa min kimo och min linus. :(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linus

nej, jag har också börjat göra det. det blir hur snyggt som helst, verkligen. men jag föredrar ändå locktång, jag har inte fått in snitsen riktigt. hoppas ni festa järnet igår! pusss

2008-11-15 @ 12:00:08
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0